هوش مصنوعی برای مشتریان یک برند لباس ست می‌کند
هوش مصنوعی برای مشتریان یک برند لباس ست می‌کند

شرکت مد سریع «ایساس» (Asos) اعلام کرد از هوش مصنوعی برای توصیه لباس به خریداران استفاده می کند. این بخشی از تلاش شرکت برای معکوس کردن روند کاهش فروش محصولات آن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هرالد، این خرده فروشی آنلاین اعلام کرد فروش آن در بازه یک ساله منتهی به ۳۱ آگوست ۲۰۲۵ میلادی ۱۲ درصد کاهش است. البته ایساس خسارت‌های پیش از کسر مالیات را از ۳۷۹.۳ در ۲۰۲۴ میلادی به ۲۸۱.۶ میلیون پوند در سال جاری رساند. ایساس وعده عصر جدیدی از تعامل دوباره با مشتریان و ابتکارهایی نوین برای جلب مشتریان محتاط‌تر را داده است و درهمین راستا ویژگی آزمایشی «Styled for You» را ارائه کرده که با کمک هوش مصنوعی لباس به خریداران پیشنهاد می‌کند.

این شرکت مد در بیانیه ای در این باره می‌گوید: مدل هوش مصنوعی ما براساس مخزنی شامل بیش از ۱۰۰ هزار لباسی که در استودیو به صورت حرفه ای انتخاب شده اند، آموزش دیده و می‌تواند براساس هر محصول لباس‌های گزینش شده و مناسب را به مشتریان پیشنهاد دهد.

این شرکت برنامه وفاداری جدیدی به نام Asos.World را نیز راه اندازی کرده است.