در صورتی که مسافران قصد استرداد بلیت قطار را داشته باشند میتوانند از طریق گزینه استرداد در همان سایتی که خریداری کردهاند اقدام کنند.
به گزارش بازار با توجه به شرایط خاص کشور و همچنین با توجه به شرایط بحرانی در حال حاضر بسیاری از مسافران اقدام به سفر میکنند اما برخی از متقاضیان در شرایط خاص درخواست استرداد و یا لغو بلیت خود به ویژه برای قطار را دارند که در این شرایط نحوه استرداد بلیت قطار اعلام شد.
طبق اعلام شرکت راه آهن در صورتی که تهیه بلیت به صورت اینترنتی بود مسافران میتوانند از طریق گزینه استرداد در همان سایتی که بلیت خریداری کردهاند با در نظر گرفتن شرایط زیر اقدام کنند.
در هنگام استرداد بلیت، وجه استرداد فقط به شماره کارت خریدار بلیت که لازم است به نام یکی از مسافران باشد واریز میشود. همچنین در صورت نداشتن شرایط فوق، استرداد اینترنتی امکان پذیر نیست و باید به مراکز حضوری مراجعه شود.
گفتنی است در صورتی که تهیه بلیت از طریق مراکز حضوری مجاز (آژانسها) بود، مسافران میتوانند به تمامی مراکز فروش حضوری در سراسر کشور، مراجعه و بلیت خود را مسترد کنند. همچنین سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان گرامی است.