
بر خلاف ایرانخودرو که از ابتدا هم مشخص بود مدیریت آن به چه کسی می رسد، سایپا مشتریان زیادی دارد. از کرمانموتور گرفته تا بابک زنجانی، همه می خواهند شانس خود را در ماراتن واگذاری سهام مدیریتی سایپا امتحان کنند. سعید مدنی، مدیرعامل اسبق سایپا در گفتوگو با اکوایران، تاکید میکند که اهلیت و صلاحیت […]
بر خلاف ایرانخودرو که از ابتدا هم مشخص بود مدیریت آن به چه کسی می رسد، سایپا مشتریان زیادی دارد.
از کرمانموتور گرفته تا بابک زنجانی، همه می خواهند شانس خود را در ماراتن واگذاری سهام مدیریتی سایپا امتحان کنند.
سعید مدنی، مدیرعامل اسبق سایپا در گفتوگو با اکوایران، تاکید میکند که اهلیت و صلاحیت نباید فدای واگذاری شود، چون در غیر این صورت، سرنوشت شرکتهایی مانند هفت تپه انتظار دومین خودروساز بزرگ ایران را میکشد.