کانون‌های گروه‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران رتبه‌بندی می‌شوند
کانون‌های گروه‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران رتبه‌بندی می‌شوند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طرح رتبه‌بندی گروه‌های تبلیغی و کانون‌های دانش‌آموختگان با هدف ارتقای فعالیت‌های فرهنگی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام آرش رجبی اظهار کرد: بهبود اکوسیستم تبلیغی و ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی از جمله اهداف این طرح است.

وی ابراز کرد: این رتبه بندی با شفافیت و عدالت، به رشد اکوسیستم تبلیغی و ایجاد رقابت سالم کمک می‌کند و گروه‌ها با بهبود عملکرد، نشان تبلیغی دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رجبی در ادامه افزود فرآیند اجرایی، فعالیت‌های تبلیغی، میزان تأثیرگذاری و جایگاه در شبکه تبلیغی معیارهای ارزیابی این طرح شمرده می‌شود.

وی به زمان اجرا اشاره کرد و گفت: این طرح طی ۶ ماه و در سه فاز اجرا خواهد شد و شناسایی نقاط ضعف و قوت گروه‌ها، افزایش نوآوری و بهره‌وری در تبلیغات فرهنگی، همچنین الگو سازی برای نهادهای فرهنگی سراسر کشور از نتایج این طرح خواهد بود.

گفتنی است، متولی این طرح اداره کل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است.